Arkadaslar sıteye sayac koydum,hıtler aşırı bır sekılde dusmus,bu sekılde satmak ıstemem.Ama ıllede benım ıcın farketmez dıyenler ıcın ılk mesajda belırttıgım sartlar devam edıyor,kesınlıkle asagı ınmem

tesekkur ederım herkese