Konu
Firefox neden 3.0′ı geliştirmeye başladı?
13-12-2006, 17:20:55
#2
Labidu
Misafir
firefox 2.0 zaten bomba idi.3.0 harbi bitiş düdüğünü çalacağa benziyor.Oturum kaydı ve javascript 2.0 özellikleri ilk gözüme çarpanlar.
Heyecanla beklıyoruz.