Konu
Milli Piyango Yıl Başı Çekilişi
12-12-2006, 22:13:16
#14
yakese
ooo eski usul ben biletimi alıp koynumda saklamadıkdan sonra yılbaşının tadımı gelir bir tam bir yarım bir çeyrek ihtimal kalmasın