çakallık değil sanırım ordan hostun olmak zorunda

hostun yoksa çalışmaz çünkü dns ler sabit eğer 1 yıl uzatırsan dns değiştirme iznin var

yanlış bilmiyorsam böyle olcak

(bknz: çakallık)