Bu olaydan bir ders çıkaralım;
Hep beraber LINUX kullanalım .. (Ben kullanmıyorum, ama kullanmam yakındır)

Bulaşanlara geçmiş olsun.. Benim PC'de Windows Güvenlik Duvarından başka bişi yok Bana bulaşırsa..