Merhaba,Arkadaşlar Ben Lisemiz İçin K12.Tr Alan Adı Alacağım.Bildiğiniz Üzere k12.tr Alan Adları İçin Okul Müdürlüğünde İmzalanmış Bir Belge Gerekiyor.Sizlerden İstediğim Bu Belgenin İçeriği Nasıl Olmalı Bilenler Varsa Buraya Yazabilirmi yani Dilekçe Örneği ....
Şimdiden Çok Teşekkür Ederim,Lütfen Gereksiz Yorum Yapmayınız....