db dilini değiştirsem bir sakınca doğurur mu?
UTF-8 Türkçe yapsam mesela
Vbulletin in bir takım ayarlarını kullanamaz duruma gelirmiyim?
Atakan koç un rss reader ı Türkçe olarak getirebiliyor mu?