ben bir süredir bir şeyi merak ediyorum ve bu yüzden sizlere de danışayım dedim.
E-gold, diğer aracı kurumlar gibi (PP,moneybooker,stormpay,neteller.....) gibi size para göndermiyor --yani sitesinde öyle diyor ama 3rd parti sitelerden bozabilirsiniz diyor--(amerikada hesabınız olsa bile). Peki o zaman e-goldda paran olmasının anlamı ne haracayamayacaksan. Ama nette ve burada e-gold
bozanlar var. Peki onlar nasıl paralarını alıyor.
Valla ben bu e-gold'u annamıyom nasıl çeviriyor çarkı çözemedim
bi yardım edin de anlayayım bende
evet egold bir tek 3rd parti kuyumculardan egold satıp alabilirsiniz diyor fakat bunu elbetteki zorunlu kılmıyor. sadece yüksek miktar icin kendi anlasmalı exchangerları ile anlasıyor. sizde ancak exchangerlardan alıp satabiliyorsunuz.
hyip sitelerinin kullanması, e-gold sisteminin TOS'u gereği, yollanan para hiçbir şekilde geri size yatırılamaz, bu yüzden eğer paranız calinirsa sadece dava acma hakkınız var. yani bu hak egoldu kendine saklıyor. daha
doğrusu ugrasmıyor. sadece yasal olursa ilgileniyor.
egold cogu yerde geciyor, paypalın %50si kadar bilinen bir sistem. paypal daha 1-2 sene öncesine kadar bilinmeyen bir sistemdi türkiyede..
egoldu genelde bir arkadasımızn dedigi gibi, geri ödememe garantisi oldugu için; script, host, server, program, hyip icin kullanılıyor, ve binlerce dolar yatırım yapanlar bile oluyor çünkü sonucta altına endeksli bir para. altın düştükce paranız düşüyor, yükseldikce paranız yükseliyor.
hyip neden egold kullanıyor çünkü ancak bu yolla milleti kandırıp paralarını calabilir ve, kandırıldıktan sonra parasını geri almak isteyenlerden bu sekilde kurtulabilir. cunku kimsenin dava acmayacagini biliyorlar.
egold kredi kartıyla satan yer olmaz, olsada herşeyinizi isterler (kimlik, adres bilgisi vs vs..).
ben egold satıyorum bu arada.
teşekkürler