Konu
Bana Sade Tema lazım
09-12-2006, 14:20:25
#5
afatihirkli
Karacoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onları biliyorumda
ben sadece tema ismi istemiştim
Ben de yardımcı olmak için yazdım
Neyse ben ArgenBlue Temasını öneririm.Veya Likeliness'ındediği gibi SubSilver