elinde bir IP numarası ya da mailı varsa her siten için ayrı ayrı 3 er yıldan 9 yıl ceza yer. sen savcılığa veriyorsun onlar lak diye buluyorlar. tabi biraz zaman alabilir prosedürleri uygulamaları...

mesela hotmail ile iletişime geçip o mail adresine giren her IPyi alabilir savcılık. ve her IPnin bağlı olduğu ev-dükkan adresini de lak diye çıkarır. adamı bulana kadar da didik didik ederler.

18 yaşını doldurmadıysa ve ilk suçuysa 3-5 yıl ceza ile yırtar.

sübyan koğuşunda onu bir güzel adam ederler o 3 yılda.