adamlar aşmış 6$ a server veriyor sanki

150 gb alan 3 tb bw ...
+ ları ile en fazla 20-30 dolar ama davranış şekilleri nası olur tahmin edemem 30 $ para veriyorsun bi de destek mi istiyorsun derse müşteri diecek hiçbirşey bulamaz

lütfen bu şekilde duyulmadık yerlerden alırken bu şekilde smavi gibi sorarsak hepimiz yararlanabiliriz

şimdi bende merak ettim bu firmayı