Ben alıcıyım ki.
30 YTL veririm sorun değil ancak
Birde brkaç sorum olacaktı.
- Kategoriler halindemi.
- Swf de aynı rar dosyasında mı yok sa webte başka sitedenmi çekiyor.
- Bir üstteki madde resimler içinde geçerli.
- .Rar ı nasıl alacağız webte attığın adres varmı.
- .Rar ın toplam boyutu nedir.
- Veri tabanı mysql mu mssql mu ?
Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler.