eylül ayından itibaren her ayın 10unda yatırcaklarmış, geçen ay öyle mail göndermişlerdi. ben de bu ay ilk defa alacam inş. gerçi ben paypal istemedim, çek gelsin geç gelsin

trextra adlı üyeden alıntı:
55 dolar var şuan. 30 daha yatar. 2 reklam aldım 40 dolarlık. ayın 6 sında yatırırız yazıyordu. o sırada 40 dolarım vardı ama yatırmadılar. mail attım payot.php gibi bişeyi okuyun yazıyodu. bi halt anlamadım. birde 1 ayı geçti bana reklam verenler hala links te duruyor. 2. ayın parasını yatırmadıki bu adamlar. o listeden kalkmadığı için linkleride kaldırmadım.
kaldırma linkleri, ay sonlarında reklam verenlere bir 5 gün falan reklamları yenilemesi için süre tanıolar sanırım. onlar sana kaldırman gerektiği zaman söyleyecektir