BI arkadaşımada 2 hafta once domaın aldık 1 hafta sonra aktıf oldu.
bende domaın alıyorum oradan Arada bır domaın kapanıyordu.Yapım aşamasındadır dıye.
Neysekı suan sorun yok sanırm.