55 dolar var şuan. 30 daha yatar. 2 reklam aldım 40 dolarlık. ayın 6 sında yatırırız yazıyordu. o sırada 40 dolarım vardı ama yatırmadılar. mail attım payot.php gibi bişeyi okuyun yazıyodu. bi halt anlamadım. birde 1 ayı geçti bana reklam verenler hala links te duruyor. 2. ayın parasını yatırmadıki bu adamlar. o listeden kalkmadığı için linkleride kaldırmadım.