****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo çok amatör kalmış daha profesyonel birşey olabilir.
Çok haklısınız eski logoyu paintte boyadım sadece yeni logoyu şimdi koydum gerçi bu da pek pro değil ama elimden gelen