orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 haftadır kafam allakbullak diyomki allah allah bazen exit yapıyodum pc kasmasın diye bazen geliyo gidiyo bide iş yerindeki pcde aynı allahtan sorunu buldum Arkadaşlar yeni bişey öğrenmiş oldunuz.. Kendi reklamlarınıza adsenseye giriş yaptıgınız bilgisayarlara kaspersky yükleyin gözünüz arkada kalmasın.. Kimse giriş yaptıgınız pc den tıklamasın..
Onun yerine Kerio Firewall kurun reklamların hepsi engellensin
Anti-virüs programınızı felanda hiç ellemeyin.