1 haftadır kafam allakbullak diyomki allah allah bazen exit yapıyodum pc kasmasın diye bazen geliyo gidiyo bide iş yerindeki pcde aynı allahtan sorunu buldum

Arkadaşlar yeni bişey öğrenmiş oldunuz.. Kendi reklamlarınıza adsenseye giriş yaptıgınız bilgisayarlara kaspersky yükleyin gözünüz arkada kalmasın..

Kimse giriş yaptıgınız pc den tıklamasın..
Onun yerine
Kerio Firewall kurun reklamların hepsi engellensin

Anti-virüs programınızı felanda hiç ellemeyin.