Var bu işte bi iş ama neyse.Kendi içlerinde hesaplaşmaya gitmiş olabilirler.Eski kalitleri içerik yok. Seçim kriterleri objektif değil.Özellikle Türk sitelerinde spamlı siteleri seçiyorlar sanki bilhassa.