Konu
xp makinede sunucu çalıştırmak
29-11-2006, 19:33:30
#8
Bartuc
Kurumsal PLUS
arkadaşlar istediğim virtual host'u kurdum, belki birilerinin işine yarar paylaşayım dedim.
http://apache2triad.net/forums/archi...ed-for-me.html