Konu
xp makinede sunucu çalıştırmak
29-11-2006, 16:24:27
#4
Bartuc
Kurumsal PLUS
bu şekilde oldu ama, whm'den değil nameserverlar üzerinden benim makinemde açılmasını istiyorum sitenin. çünkü şu anki hostta bi sorun olsa yine açılmıycak site