arkadaşlar ben kendi bilgisayarıma sunucu program kurup kişisel sitemi kendi makinemden çalıştırmak istiyorum.

windows xp var, şu anda apache2triad sunucusu yüklü ve ip ile sunucuya erişilebiliyor fakat, domainleri yönlendiremiyorum çünkü nameserver gerekiyor.

xp makineye nameserver nasıl tanımlayabilirim, bunun bir yolu varmıdır? varsa anlatırmısınız? adsl ile bağlıyım ve makinenin tek bir ip adresi var, ama nameserverlar 2 tane ip istiyor. nasıl yapacağımı bilmiyorum.

adsl ile sunucu çalıştırılmaz fln demeyin lütfen, bende iyi performans vermeyeceğini biliyorum ama kişisel site sonuçta..

hangi programlara ihtiyacım var, bu istediğim şeyi nasıl yapabilirim?