Arkadaşlar acil kiralık sunucu arıyorum ama açtığım konuda sinan günay lafının geçmesi üzerine konu dağıldı ve konunun kilitlenmesine neden oldu
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...-ariyorum.html
Arkadaşlar şimdi bana p4 3000 80 gb hdd 1 gb ram windows 2003 server lazım.yada bu serverın bir düşük özellikli olanı.
Tekliflerinizi bekliyorum.Lütfen konuyu dağıtmayın.Acil win. servera ihtiyacım var.