merhaba arakdaşalr hotmail e girdim sonra da options dan account bilgilerimi değiştirdim yanlışlıkla ben doğğum bilgilerimi de değiştirdim ben child üyeliğe düştüm log out oldum login olmaya çalışınca yetişkin değilsin dediler 2 seçenek veridler ebeveyne mail ile soruluyor link veriliyor linke tıklayınca logino labiliyorsun(ebeveyn izni) diğer seçenek de yetişkin old. kanıtlamam bunun için banka hesabımı girmem gerekiyor
ama banka hesabım yok ebeveyne mail ile soruyorum onay maili geliyor ebeveyn olarak yazdığım maile giriyorum tıklıyorum onay mailine evet izin ver diyorum girmesine ama yine olmuyor yin aynı sorun ne yapabilirim yadım edin girip bilgilerimi değiştirmeye çalıştım yine aynı sorun yardım ederseniz sevinirim