Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kusura bakmayın ama hata sizde, eski IRCD cilerden birisi olarak hatta zamanında shell sağlayıcı birisi olarak yıllık shell hesabı almanızı doğru bulmuyor, ben bu işi yaparken bile bana gelen müşterilerime kardeşim yıllık istemeyin ne olur ne olmaz diyordum, 2 aylık olur 3 aylık olur ama yıllık belli olmaz çünkü bu IRCD işi, benimde iyi kazancım olmasına ragmen bıraktım IRCD işini çünkü kafa bozan bir iş, web sitesi gibi değilki, webde site yapmayı bilmeyen adam gelip host almaz yada host alan adam gelip meta tagları nasıl ayarlayacam, şunun için hangi kodu kullanıcam gibi soru sormaz ama IRCD de bu yok bunun için bu işten soguyan çok oluyor ve teknik destek vermeyide kimse istemiyor artık, benimde bırakma amacım buydu artık sıkmıştı teknik destek vermek istemiyordum adımı lekeleyip hemde müşterileri magdur edeceğime işi bıraktım, birde şöyle bir konu var IRCD de Unreal ve Services kurmasını bilen kendisini shellci sanıyor, her önüne gelen shell firmasıyım diye bir makina alıp yada reseller alıp bu işe atlıyor bu yüzden yıllık hesap almak doğru değil IRCD de, yıllık almayı düşünüyorsanız anlaştığınız firmanın geçmişine bakın en azından, kaç yıllık bir firma ve referansları neler, hangi büyük sunucuları barındırmışlar gibi...
Geçmiş olsun tekrar...