Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
24-11-2006, 00:59:34
#63
mirturk
Herkese hayırlı olsun.Güle güle harcayın parlarınız arkadaşlar.Bende alırım inşaallah yakında benim sitelerde iş yok daha.Damlıyor.Buna da şükür.