kendi makinamaçısından çok tedbirliği c sürümde hiç bir işlem yapmıyorum desktop olarak D:\DESKTOP ayarladım bilgisayarımın C sürücüsü ile işim olamdıgı için tabi birde deepfreeze kullandığım için virus bulaşmıyor bulaşsada aç kapa gidior dersem ayıp etmemiş olurum sanırım

ama localdeki bütün asp php htm ne varsa hepsine ekledi şimdide onu arkadaşın bahsettiği programla Advanced Find and Replace temizledim artık temizim 2074 dosyama dalmış veled....


bu arada desktop nasıl D:\DESKTOP olur konusunu bir konuya açalım dimi.
buyrun buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz