1 ay öncesinde banada dek geldi bu localhost dizinine command.com diye virus atıyor ve ben bunu d sürücünün içindeki AUTORUN.ini ile farkettim normalde gizli olarka kullanıyorum ve ico için ama bi baktım dğeiştirmiş sonra
kaspersky gibi güncel bir virus programı bulamıyor yani bir şey yapamıyor...
değiştirmek için tek tek uğraşmışltım ama arkadaşın dediği programı deneyim bakalım
şuan gelemiyor nedendir bilmiyorum ama bazı html asp dosyalarımda var halen..
çok pis bir virus ama helal olsun valla çocuklara acaba hangi garajdalar