83 kişi okumuş kimse cevap yazmamış. Demekki tek farkeden benim.
İkinci Besturk faciası yakındır diyorum başkada birşey demiyorum.
inceliyorum...
edit: evet aynen dediğin gibi 2. besturk faciası. hatta bu daha ustaca yapılmış gibi. içimden geçenleri söylesem mi acaba?