Ortamı germeye gerek yok bende bi' yorum yapmak istiyorum.
İkili taraftanda bakacak olursak iki kişininde söyledikleri mantıklı;
@vbsystem iTrader arttırmak için 2 Liraya atıyo olabilir postları.
@KralCodeR ise müşteri kaybedebilir.
görüşleriniz için teşekkürler