ben uzun zamandır aynı içeriğe sahip ditelerim için aynı hesapta google analytics kullanmıyorum.
hesapları her zaman ayırıyorum. aynı şey sitemaps için de geçerli.
yukarıda bahsedildiği gibi bir dezavantaj olabilir.
bana göre google'ın ilk baktığı değer sitede geçirilen süre ve hemen çıkma oranıdır.
analytics kullanarak bu çok önemli iki bilgiyi google'a tepsi içinde sunuyoruz.
analytics kullanmaya başladıktan sonra ana kelimelerimde düşüş yaşamadım fakat az çok hit getiren ikinci kelimelerde hitler azaldı, site geriye gitti.