Selamun Aleyhikum kardeslerim.
Ben Windowstan Linaxa gecis yaptim.
Her sey problemsiz sekilde hal oldu diyebilirim sükürler olsun.
Simdi windowsumda bulunan dosyalarimi, Linuxa makinama aktarmak istiyorum.
Windowsta(remote) ve Linuxta(Konsole) tüm yetkiler var.
Lütfen bana bu konuda yardim edebilirmisiniz.
3 gün icinde Windows makinam kapatilacak. Kapatilmadan önce Linux makinama aktarmak mecburiyetindeyim.
Not: Winspc ile bir seyler yaziyordu
Winspc ile linuxa root olarak basarili bir sekilde giris yapabilmekteyim.
Nasil yaaprim bu isi, Allah razi olsun hepinizden.
Saygilar