niçin böyle garip bir istek istiyorsunuz.

siz karşı kişiye mail geldiğinde bunu mail@siteadi.com değilde sadece SiteAdı yazsın istiyorsunuz. Gönderen kısmında mutlaka bir adres olmalıdır diye biliyorum. Öyle birşey olursa spam mailleri düşün veya senin siten adına atılmış başka mailleri bir düşün. Yanlış anlamadıysam istediğin bu şekil birşey ve bence mümkün değil.