Arkadaşım ben ordan Absolut T-shirt almıştım.Evet biraz o ödeme işlemlerinde yavaşlar sen site yetkilisine e-posta yolla.İlgileneceklerdir muhakkak.Ben öyle yapmıştım,benden özür dileyip anında yollamışlardı.2 gün gecikmişti ürünüm.Umarım bir problem yaşamazsın.Bu arada kaliteli ürünleri var söyliyim.