Arakdaşlar öncelikle konuyu açabilecek en iyi yer olarak burayi buldum Hata ettiysem modlardan ve diğer arkadaşlardan özür diliyorum ..
arkadaşlar ben bu siteden kot pantolon ve sweat şiparişi verdim işbank hesaplarına ödemeyi yaptım ( ödemede alışweriş numarasını belirtim ) bundan sonraki işlemler nasıl işliyecek ben adresimi falaan yazmıştım ama şuan ödeme beklemede diyor onlar bana kargo yolliyacak direk gelecekmi bu siteden tecrübesi olanlar anlatırsa teşekkür ediyorum şimdiden...
iyi akşamlar