Konu
Kayıttan düşecek domainler..
13-07-2005, 03:14:52
#14
ARKaDaS
saol Onur
Yoruldum valla. Yarın daha dogrusu bugun disciye gideceğim. Ben uyuyayım. Sen nobete devam et.
Ayrıca bu baslık sabit olursa iyi olur herhalde ?
Gerci hep guncel kalacak gibi duruyor ama ..