saol Onur Yoruldum valla. Yarın daha dogrusu bugun disciye gideceğim. Ben uyuyayım. Sen nobete devam et.
Ayrıca bu baslık sabit olursa iyi olur herhalde ?
Gerci hep guncel kalacak gibi duruyor ama ..