evet bendede var aynı sorun ne yapcaz
artı saniyelik kitlenme yapıyor rundll32 yi kullanıyor
dreamweavrda sürekli kontrol ediyorum ifrema yko ama siteye bakıyorum frame var anlayamadım ya :S
explorerda var gibi görünebiliyo, başka bir bilgisayarda sunucundaki dosyalara bak, varsa localdekileri temizle ve yedekle. sonrada format at, başka çaresi yok... çok pis bişi...
not:2 tane daha run.dll ekliyo o çalışanlar onlar.....