her post için farklı resim kullanabiliyorum ama sorun tam anlaşılmadı sanırım.ben özel alanlardan resim adresini giricem ama resim büyük de olsa önceden belirlediğim resim boyutunda çıkcak.Yani, bütün resimler aynı boyda olcak.bu mümkün biliyorum ama nasıl onu çözemedim..