yabancılar işçilere iyi koşul sunuyo olabilir ona bir şey demiyorum.görmedim bilmiyorum.ama ben yine de yabancı sermayesinden yana değilim.sonuçta benim için yabancı yabancıdır.bizim onlar için çalışıp kazandırdığımız paraların nereye gittiğini bilemiyoruz. ilk fırsatta boğazımıza yapışan insanların ülkemizde iş yapmasını istemiyorum.bunun yerine yerli patronların işcilere verdiği koşulları geliştirimesinden yanayım.