karadag91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bizim olan şeylerin yabancılara satışına karşıyım.yok yabancılar da işçiler için koşullar iyiymiş.o zaman boşuna seçim yapmayalım.nasılsa yabancılar iyi.başa bir coni getirelim olsun bitsin.bence en iyisi yerli malı yurdun malı modeli

Haklı olabilirsiniz