Konu
Türkiyedeki Şirketler Kimlerin ??
26-11-2008, 17:58:01
#14
karadag91
ben bizim olan şeylerin yabancılara satışına karşıyım.yok yabancılar da işçiler için koşullar iyiymiş.o zaman boşuna seçim yapmayalım.nasılsa yabancılar iyi.başa bir coni getirelim olsun bitsin.bence en iyisi
yerli malı yurdun malı
modeli