Konu
rc3 de açıkkmı var??
19-11-2006, 20:26:18
#9
DooMsDaY
aslinda ufak bi açik var fakat önemsiz..
arama kısmı XSS yiyebiliyor.. ama admin panele girerken tekrar şifre sordugu için o cookie panele girişte çalışmıyor.. ama hack eden kişi forumdaki bütün mesajları silebilir : )