Konu
PCNet ADSL protestosu
19-11-2006, 18:20:16
#9
D_A_X
Misafir
teşefonu almaları şunu gösteriyor bu bilgiler telekoma gönderilecek ve protestoya katılanlar gerçek adsl abonesi ve abonelerin çoğu protesto ediyor bence çok sağlam bişey yapıyolar helal olsun