Konu
Mail Ayarları...
26-11-2008, 03:12:07
#7
cronaldo19
Arkadaslar malesef dediginiz gibi yaptım defalarca...Ancak oraya başka bişi yazınca mail gitmiyor hiç bi türlü...Sadece kendi mail adresimi yazabiliyorum ve gönderen kısmındada kendi adresim çıkıyor...Başka çözümünüz warmı acaba...