Arkadaslar malesef dediginiz gibi yaptım defalarca...Ancak oraya başka bişi yazınca mail gitmiyor hiç bi türlü...Sadece kendi mail adresimi yazabiliyorum ve gönderen kısmındada kendi adresim çıkıyor...Başka çözümünüz warmı acaba...