Ne yani , ne oldu şimdi konuyu kirlettinde?
Alakasız yerlere çektinde ne oldu?
Pohpoh yapılarak hava basılmasını da istemiyorum ama en azından hakkını verin yaptığınız yorumun!

Ne kadar çirkef insan varsa bu gibi konulara konmuşlar ve kötüleme amaçlı yorum yapıyor.

Neden ?

Kendileri çok iyilerini mi yapıyor?
Bunlar gibilerin hepsi mal herifler, bi işe yaradıkları yok! Tek yaptıkları karalamak.

Trojandan bahsediyor vatandaş.
Acaba trojan ne bilir mi? Zannetmiyorum.
Yada o siteye girip hiç baktı mı? Eminim ki bakmadan yorum yaptı.

Dedim ya; ne kadar çirkef, ipsiz-sapsız, terbiyesiz varsa buraya gelmiş bu gibi konularda yorum yaparak bi yere gelecekler akılları sıra.
Sanki, kendilerini bu gibi konularda birer exper gibi gösterme çabası içindeler. Terbiyesizler!

Emeğe Saygı !!!!