kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi msn adresini verebilirsen sakıncası yoksa bende beslicemde husky sohbet etmiş oluruz hem hemde bi kaç sorum olcak
verim vermesinede bende daha yeni yeni öğrenmeye başlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum desem yeri yani