MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgi ve alakanıza teşekkür ederim arkadaşlar. aranan kan bulundu bi tane yavru aldım bu akşam üzeri. şu an yatıyo yerinde ama beni deli etti yahu geldiğinden beri 4-5 defa odanın içine etti yarın kulübe yaptırıcam evin kapısına. evde beslenmez deli eder adamı bu yaa

abi msn adresini verebilirsen sakıncası yoksa bende beslicemde husky sohbet etmiş oluruz hem hemde bi kaç sorum olcak