ilgi ve alakanıza teşekkür ederim arkadaşlar. aranan kan bulundu

bi tane yavru aldım bu akşam üzeri. şu an yatıyo yerinde

ama beni deli etti yahu

geldiğinden beri 4-5 defa odanın içine etti

yarın kulübe yaptırıcam evin kapısına. evde beslenmez deli eder adamı bu yaa
abi msn adresini verebilirsen sakıncası yoksa bende beslicemde husky sohbet etmiş oluruz hem hemde bi kaç sorum olcak