ödemeni çek ile almayacaksan tekrar pini beklemeye gerek yok bazen 3 4 ay sonra pini gelenler oluyor şuanda eski oturduğunuz yere gidip rica etmek en mantıklısı gibime geliyor yaşayan varsa normal çözümünü merak ediyorum bende
hocam eft hesabımı tanımladım oradan alıcam ödemelerimi .. yani simdi pin e ihtiyacım yokmu ?