Vipuser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
leet, ben zaten kıllıktı felan diye düşünmedim. Sırf bir harfi düzeltmek için, Türkçe'ye özen gösterdiğin için gayet hoş dedim.. Kolay gelsin.
Ben üstüne alındın sandım da o yüzden açıklama ihtiyacı duydum, sorun yok o zaman (: Sana da kolay gelsin.