BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki o 2 ay beklerken sonuçta hizmeti kullanıyorsun memnun kalmadın o durumda ne olacak
sizin kurdugunuz mangıga gore dusunursek; 1 yıl sonra memnun kalmassan bu seferde 1 yıllık parasını odemem gerekır.

2 ay deneme suresinin parası onceden odenecektır. Biz uzun vadelı calısabilecegimiz arkadaslar arıyoruz.